0

جستجو

پایه شیسیدو (Shiseido) کد : 13937

18,010,000 تومان

کد کالا: 13937
Future Solution Lx Total Radiance Foundation N3 Spf20
مشخصات محصول:
فونداسیون شیسیدو فیوچر lx توتال درخشنده یک کرم پودر ضد پیری است که هم از پوست مراقبت می کند و هم خاصیت ضد پیری دارد. منافذ، خطوط و لکه های تیره نرم تر
باعث می شود پوست سفت تر و روشن تر به نظر برسد. بافت کرمی دارد و پوشانندگی بالایی دارد. برای انواع پوست از جمله پوست های حساس قابل استفاده است. ایده آل برای 25 سال و بالاتر. فرموله شده با گیاه نادر انمی در طبیعت برای بازگرداندن زیبایی پوست، افزایش جوانی و کاهش علائم پیری. این گیاه حفاظت از ژن طول عمر و تکثیر سلولی را برای مادام العمر پوستی زیبا و جوان افزایش می دهد. این محصول با فناوری درخشندگی هاله فرموله شده است تا ظاهری روشن، لطیف و صاف به پوست بدهد. محلول آینده شیسیدو lx توتال درخشندگی فونداسیون spf20 – این یک کرم پودر غنی با اثر ضد پیری و ویژگی مراقبت از پوست است. پوست کدر و خسته از ظاهر شدن آن جلوگیری می کند. بافت پوست را بازسازی می کند و به پوست استحکام می بخشد. – ساختار کرمی و پوشانندگی بالایی دارد. – برای انواع پوست از جمله پوست های حساس قابل استفاده است. ایده آل برای 25 سال و بالاتر. – ماده انحصاری shiseido skingenecell 1p برای مقابله با ظهور علائم پیری در آینده؟ فرموله شده با. بافت پوست را تجدید می کند، به پوست استحکام می بخشد و پوست شما با درخششی بی عیب و نقص می درخشد. – ماده انحصاری shiseido skingenecell 1p برای مقابله با ظهور علائم پیری در آینده؟ فرموله شده با. حاوی 4 میلی‌اسکور ماده روشن‌کننده خلاقانه برای پوستی یکنواخت و درخشان. پوست با درخشندگی عالی نور را جذب و منعکس می کند تا ظاهری بی عیب و نقص داشته باشد. درخشش با پراکندگی در زیر پوست آشکار می شود. – حاوی گیاه انمی است که به ندرت در طبیعت یافت می شود. این گیاه حفاظت از ژن طول عمر و تکثیر سلولی را برای مادام العمر پوستی زیبا و جوان افزایش می دهد. – باعث کاهش دید منافذ بزرگ می شود و در عین حال پوست را با درخشندگی فوق العاده ای روشن می کند. – حاوی عصاره چای سبز اوجی، عصاره برگ اوشیما ساکورا و عصاره ریشه گلپر هوکایدو از گیاهان گیاهی ژاپنی. این مواد ظاهری شاداب و تازه پوست را تقویت می کنند. – هر ساعت با تغییرات پوست شما سازگار می شود. پوست شما با درخشندگی بی عیب و نقص می درخشد. – تست های کودوژنیک و پوست را گذرانده است، منافذ را مسدود نمی کند، آکنه ایجاد نمی کند.
حداکثر 25 سفارش برای این محصول امکان پذیر است. ترندیول بیوتی این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارشات بیش از 25 واحد را لغو کند.
تاریخ تحویل : 10 الی 15 روز کاری

Quantity
کد محصول641641438
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است