0

جستجو

ست مراقبت از پوست کلینیک (Clinique) کد : 104241

3,300,000 تومان

کد کالا: 104241
ست مراقبت از پوست 3 Step Skin Type 3 192333138984
مشخصات محصول:
محتویات مجموعه: همه چیز درباره صابون مایع صورت Clean™ لوسیون شفاف کننده ملایم 30 میلی لیتری 3 60 میلی لیتری ژل مرطوب کننده کاملاً متفاوت 30 میلی لیتری در سیستم مراقبت از پوست 3 مرحله ای سفارشی ما
مرحله 1. همه چیز درباره صابون صورت مایع پاک صابون مایع ملایم که توسط متخصصان پوست ساخته شده است به آرامی پوست شما را تمیز می کند. با ساختار فومی نرم و غیر خشک کننده خود، با از بین بردن کثیفی ها و باقی مانده های روی پوست، به پوست کمک می کند تا احساس تمیزی و طراوت داشته باشد. گام 2. لوسیون Clarifying 3 که توسط متخصصان پوست ساخته شده است، لوسیونی که حس تمیزی و طراوت را به پوست می دهد، با پاکسازی پوست از آلودگی ها و باقی مانده ها با محتوای ویچ هازل، به پوست کمک می کند تا ظاهری صاف و روشن تر به دست آورد. پوست را برای مرطوب کننده آماده می کند. مرحله 3. فرمول ژل مرطوب کننده بسیار متفاوت که توسط متخصصان پوست ساخته شده است، رطوبت بدون چربی را برای پوست فراهم می کند. به سرعت جذب پوست می شود. به تقویت سد رطوبتی پوست کمک می کند و به احساس طراوت پوست کمک می کند. روش استفاده: همه چیز درباره صابون مایع تمیز صورت ملایم دو بار در روز، صبح و عصر استفاده شود. کف دست خود را با آب ولرم کف کنید. ناحیه بدون آرایش صورت و گردن را به آرامی ماساژ دهید و سپس کاملاً بشویید. لوسیون شفاف کننده 3 دو بار در روز، صبح و عصر، بعد از صابون صورت استفاده کنید. با ماساژ ملایم ناحیه صورت و گردن با پنبه بمالید. تنها برای استعمال خارجی می باشد. با ناحیه چشم تماس نگیرید. بعد از صابون صورت و لوسیون شفاف کننده، دو بار در روز، ژل مرطوب کننده بسیار متفاوت را روی صورت و گردن یا نواحی مورد نیاز خود بمالید.
حداکثر 4 سفارش برای این محصول امکان پذیر است. ترندیول بیوتی این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارشات بیش از 4 واحد را لغو کند.
تاریخ تحویل : 10 الی 15 روز کاری

Quantity
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است