0

جستجو

پایه شیسیدو (Shiseido) کد : 13940

18,010,000 تومان

کد کالا: 13940
Future Solution Lx Total Radiance Foundation R3 Spf20
مشخصات محصول:
Shaseido Future Solution LX Total Radiance Foundation یک کرم ضد پیری است که هم از پوست مراقبت می کند و هم خاصیت ضد پیری دارد. منافذ، خطوط و لکه های تیره نرم تر
باعث می شود پوست سفت تر و روشن تر به نظر برسد. بافت کرمی دارد و پوشانندگی بالایی دارد. برای انواع پوست از جمله پوست های حساس قابل استفاده است. ایده آل برای 25 سال و بالاتر. فرموله شده با گیاه کمیاب Enmei در طبیعت برای بازگرداندن زیبایی پوست، افزایش جوانی و کاهش علائم پیری. این گیاه محافظت از ژن Longevity و تکثیر سلولی را برای یک عمر پوست زیبا و جوان افزایش می دهد. این محصول با فناوری Aura Radiance فرموله شده است تا ظاهری روشن، لطیف و صاف به پوست بدهد. Shiseido Future Solution LX Total Radiance Foundation SPF20 – این یک زیرسازی با محتوای غنی با اثر ضد پیری و ویژگی مراقبت از پوست است. پوست کدر و خسته از ظاهر شدن آن جلوگیری می کند. بافت پوست را بازسازی می کند و به پوست استحکام می بخشد. – ساختار کرمی و پوشانندگی بالایی دارد. – برای انواع پوست از جمله پوست های حساس قابل استفاده است. ایده آل برای 25 سال و بالاتر. – Skingenecell 1P، ماده انحصاری Shiseido، برای مقابله با ظهور علائم پیری در آینده؟ فرموله شده با. بافت پوست را تجدید می کند، به پوست استحکام می بخشد و پوست شما با درخششی بی عیب و نقص می درخشد. – Skingenecell 1P، ماده انحصاری Shiseido، برای مقابله با ظهور علائم پیری در آینده؟ فرموله شده با. حاوی ماده روشن کننده ابتکاری 4MSK برای رنگ پوستی یکنواخت و درخشان. پوست با درخشندگی عالی نور را جذب و منعکس می کند تا ظاهری بی عیب و نقص داشته باشد. درخشش با پراکندگی در زیر پوست آشکار می شود. – حاوی گیاه انمی که به ندرت در طبیعت یافت می شود. این گیاه محافظت از ژن Longevity و تکثیر سلولی را برای یک عمر پوست زیبا و جوان افزایش می دهد. – باعث کاهش دید منافذ بزرگ می شود و در عین حال پوست را با درخشندگی فوق العاده ای روشن می کند. – حاوی عصاره چای سبز اوجی، عصاره برگ اوشیما ساکورا و عصاره ریشه گلپر هوکایدو از گیاهان گیاهی ژاپنی. این مواد ظاهری شاداب و تازه پوست را تقویت می کنند. – هر ساعت با تغییرات پوست شما سازگار می شود. پوست شما با درخشندگی بی عیب و نقص می درخشد. – تست های کودوژنیک و پوست را گذرانده است، منافذ را مسدود نمی کند، آکنه ایجاد نمی کند.
حداکثر 25 سفارش برای این محصول امکان پذیر است. ترندیول بیوتی این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارشات بیش از 25 واحد را لغو کند.
تاریخ تحویل : 10 الی 15 روز کاری

Quantity
کد محصول641655007
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است