0

جستجو

ست مراقبت از پوست کلینیک (Clinique) کد : 104218

4,230,000 تومان

کد کالا: 104218
Moisture Surge™ 3-Pack Glow Moisturizer Set 192333138939
مشخصات محصول:
محتویات مجموعه: هیدراتور 100 ساعته مرطوب کننده 15 میلی لیتری Moisture Surge Face Spray 30 میلی لیتری Moisture Surge Overnight Mask 30ml توضیحات: آبرسان 100 ساعته Moisture Surge Auto-Replenishing Hydrator مناسب برای انواع پوست. به لطف فناوری جدید خود، مرطوب‌کننده دوگانه با فرمول ژل بدون چربی به پوست کمک می‌کند تا منابع رطوبتی خود را دوباره پر کند و رطوبت را حفظ کند. در حالی که اسید هیالورونیک موجود در آن به پوست شما کمک می کند تا ظاهری مرطوب و روشن تر پیدا کند.
از طرف دیگر عصاره آلوئه ورا به ظاهری چاق و چاق پوست کمک می کند و رطوبت دائمی پوست را تامین می کند. ماسک شبانه 30 میلی لیتری Moisture Surge Overnight Mask با فرمول موثر خود به مرطوب کردن پوست در طول شب کمک می کند و توانایی آن را برای به دام انداختن رطوبت در پوست شما تقویت می کند. این به پوست شما کمک می کند صبح روز بعد روشن تر و صاف تر به نظر برسد. اسپری صورت Moisture Surge 30ml با کاربرد عملی خود رطوبت مورد نیاز پوست را در طول روز می بخشد. با فرمول بدون روغن و فرمول حاوی آلوئه، به صاف به نظر رسیدن پوست نیز کمک می کند. می توان آن را به جای مرطوب کننده درست قبل از آرایش یا بعد از آرایش برای یکپارچگی با پوست استفاده کرد.
حداکثر 4 سفارش برای این محصول امکان پذیر است. ترندیول بیوتی این حق را برای خود محفوظ می دارد که سفارشات بیش از 4 واحد را لغو کند.
تاریخ تحویل : 10 الی 15 روز کاری

Quantity
محصول به سبد خرید شما اضافه شده است